24 listopada 2012

And the Nominees are...

Wielką radość sprawiła mi moja blogowa koleżanka Daria nominując mnie do zabawy Liebster Blog. Jest mi niezmierni miło, że wzięłaś mój blog pod uwagę, raz jeszcze dziękuję. 

Oto odpowiedzi na pytania, które zadała Daria:

1. Kiedy po raz pierwszy objawiła się twoja pasja do gotowania?
Jako mała dziewczynka z zacięciem oddawałam się "babraniu", czyli przygotowaniu "ciast" z wszelakich składników, które miałam pod ręką, potem gdzieś to zgubiłam, aż do teraz.

2. Gdy myślisz "czas wolny", co widzisz przed oczami?
Kawa/ herbata, książka, ścieżka biegowa w lesie, mata do jogi, kuchnia:) 

3. W jaki sposób radzisz sobie z coraz krótszymi zimowymi dniami?
Znajduję radość w tym, że mogę się polenić bez wyrzutów sumienia:) 

4. Najlepsza przeczytana przez Ciebie książka to..
Trudno wybrać jedną pozycję, w zależności od nastroju sięgam po różne książki. 

5. Co Cię inspiruje do próbowania nowych potraw?
Ciekawość. Wciąż chcę wiedzieć więcej:) Jak smakuje topinambur, czy lubię przegrzebki, czy odpowiada mi smak chilli w czekoladzie. 

6. Twój ulubiony smak to..
Słodki:) 

7. Jak wyobrażasz sobie idealne miejsce na urlop/ wakacje?
Świat jest piękny! Wystarczy mi możliwość przemieszczania się i poznawania nowych miejsc, by urlop był idealny:)

8. Ostatnio obejrzany przez Ciebie film to..
"Atlas Chmur" na podstawie powieści Davida Mitchella.

9. Nie wyobrażasz sobie życia bez..
Bliskich 

10. Co robisz, kiedy nie ma Cię w kuchni?
Patrz punkt 2 :) poza tym kocham kino i spotkania z przyjaciółmi.

11. Twoja znienawidzona potrawa z dzieciństwa to..
Wątróbka- do dziś nie przeszło:) 

Wybaczcie, ale wymiguję się z nominacji kolejnych blogów, na uznanie zasługuje według mnie więcej, niż 11( a tyle przewiduje zabawa )  i nie chcę nikogo pominąć:) Poza tym, nie można nominować bloga, który Cie nominował:) 

Daria pozdrawiam Cię serdecznie!:) 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję, że tu jesteś!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...